Indywidualne logo sklepu

Indywidualne logo sklepu

Ocena: 4.8 (6 Ocen)

Zamów logo

i odbierz 10% rabatu!

Dla naszych klientów i odwiedzających ShopGadget.pl udzielamy 10% rabatu na projekt własnego logo!

Cena końcowa to tylko 1 080 zł netto!

Cena bez rabatu 1 200 zł netto.

Zamów kontakt już teraz, a nasz Partner przybędzie Ci z pomocą.

Zamów kontakt

Producent/Dostawca: Wiele
Opis

Własne logo, rzecz tak (nie)oczywista!

Jeżeli zależy Ci na:

  • profesjonalnym prezentowaniu Twojego sklepu internetowego i Twojej marki,
  • efekcie WOW, którym pozytywnie zaskoczysz obecnych i przyszłych klientów,
  • byciu zapamiętanym na długie lata

to ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie!

W ramach usługi indywidualnego logo otrzymasz:

  • 3 propozycje logo - jedna do wyboru
  • dwie tury poprawek dla wybranej przez Ciebie propozycji
  • logo wykadrowane do kwadratu np. do użycia w mediach społecznościowych
  • favicon - mini logo wyświetlane przy nazwach kart w przeglądarce internetowej
  • wersja gotowa do druku w postaci wektorowej
  • wgranie logo do sklepu - wymagane utworzenie konta administratora w sklepie.

I problem z głowy. Swoje własne profesjonalne logo będziesz mógł wykorzystać nie tylko w sklepie internetowym, ale również we wszystkich materiałach reklamowych, wizytówkach, gadżetach, tabliczce przy wejściu do firmy, porównywarkach cen, Facebook-u, samochodzie służbowym i gdzie tylko chcesz!

Nasi Partnerzy zaprojektują je z głową!

Nie musisz znać się na grafice marketingowej czy psychologii i socjologii - właśnie na tych dziedzinach problematyka logo się opiera. Nie łam sobie głowy i nie rób tego w domu. Zleć zaprojektowanie skutecznego logo naszym Partnerom, którzy zajmą się tym profesjonalnie.

Zobacz przykładowe realizacje:

Kliknij na logo aby powiększyć

Każdy Ci powie, że logo jest identyfikacją wizualną firmy. Ale co kryje się za tym ogólnym stwierdzeniem? Dla klienta Twoje logo może być odpowiedzią na następujące pytania:

  • w jakiej branży działasz?
  • czym dokładnie się zajmujesz?
  • czy Twoja marka jest prestiżowa i godna zaufania?
  • jaki jest Twój styl działania? Kreatywny, a może luźny?
  • czy jesteś twórcą, wykonawcą, a może dystrybutorem?
  • jak długo jesteś na rynku?

Nie zapominaj, że Twoi klienci to ludzie tacy jak Ty. Każdy z nich jest inny i po swojemu interpretuje informacje jakie do niego trafiają - szczególnie te skrótowe i symboliczne. Dla każdego Twoje logo będzie innym źródłem informacji... a może nawet zachętą do zakupów w Twoim sklepie?


Opinie

Wystaw ocenę:
Submit

Zaloguj się lub jeśli nie masz konta Zarejestruj się
Submit
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl